Welcome to my purple,pink blog.You want to +Follow or go back to your Home
❀ HadaaNiaa ❀: Kawan Makan Kawan (comic)

Kawan Makan Kawan (comic)

Views
Cik Ain Membebel Lagi..



Pernah terjadi tak ? Kita dengan kawan kita berjanji nak susah senang bersama alaaa , macam BF ngn GF la . Tapi ni janji BFf punya . Pernah tak ? takkan tak pernah ? Kalau pernah kita geng :3 
Mulut , eleh biase lah . mulut selalu menipu . Kate je bila susah nak bersama jugak . Tupp..tupp .. dye tinggalkan kita then cari kawan lain . Hammpehhhh , punye kawan ~

Ehh..hal sekolah nak bawak kat sini kejap . Aku tak tahu da nk explain kat kawan aku sorang ni macam mane . Serius , stress dengan hal niy . Nak mengadu masalah ni kat family , nanti dieorg kate "tak payah kawan dgn orang macam tu . Pergi cari kawan lain". Wei , sebab aku sayang kau lah aku buat macam ni . Aku marah kau  sebab aku sayang kau . Tolonglah faham aku . Itu je care aku nak rampas balik kawan aku dari si perampas !

Aku tak pernah pon halang kau nak kawan dengan siapa-siapa . Aku takde hak . Tapi kenape perampas tu tak bagi kau kawan dengan aku ? Apa salah aku ? Then bila aku cakap kat kau yang dye rampas kau dari aku . Kau terus maki aku . Kau kate aku ni jahat and buat fitnah kat orang WTF wei ?! Ubat ape yang dye bagi kat kau sampai kau jadi macam ni ?

Sumpah aku tak kenal kawan aku yang dulu . kawan aku yang dulu tak macam ni . Dye tak pernah kate orang jahat . Dye tak pernah maki aku . Dye tak pernah kutuk orang tanpa sebab dan bukti yang kukuh . wei , sumpah siot . Aku sedih sangat . Selama bertahun aku berkawan ngan ko . Ko tak pernah bekap aku bila ade orang kutuk aku ,fitnah aku . Tapi kenape kau bekap si perampas tu bila aku kate "Dye rampas kau dari aku ?" .. 

Ingat lagi tak janji kita mase nak tubuh grub sendiri with Ayie ? Aku nangis sebab kene halau dengan cikgu . Harapan kita nak tubuh grub hampir musnah . Aku menangis sebab aku dah takde siapa-siapa lagi nak tolong aku bangkit dan tubuh kan grub . Aku cuma ade kau dengan kawan-kawan lain . Kau usap tangis aku . Kau pujok aku . Kau cakap "Kau jangan lah sedih . Kau bukan keseorangan . Kau ade aku . dan kiteorang janji takkan tinggalkan ko sorang-2.". But now .. Musnah semuanya .. kau tinggalkan aku dan grub kita :'(

Orang yang memberi janji memang mudah melupakannya . Tetapi , orang yang menerima janji , akan mengingatinya sampai ke akhir hanyatnya ..

nak banyak lagi komik ? Klik sini dan like .. 


Sental lah sikit button LIKE tu . Kalau Artis korang laju je~ *perli*


0 0 Comment: